Objednávka z iHerb

Ahojte!

Nedávno som urobila svoju prvú objednávku na stránke iHerb. Dozvedela som sa o nej pri brázdení instagramu u navia_beauty. Som naozaj vďačná, že som stránku objavila. Dá sa tu kúpiť mnoho veci za perfektné ceny a z čoho mám najväčšiu radosť, sú štetce od značky Real Techniques. Dajú sa tu zohnať za naozaj super ceny. 

A teraz k samotnej stránke ...

V prvom rade by som vám v hornom rohu odporúčala zmeniť si krajinu a menu, predsa len lepšie sa nakupuje v eurách ako v dolároch. Následne si stačí už len vybrať čo sa vám páči, čo potrebujete a čo nepotrebujete ale páči sa vám to. Nahádžte to do košíka a šup na registráciu. Pri prvom nákupe môžete ušetriť až 5 dolárov, ktoré sa viažu na prvú objednávku. Následne si vybrať druh pošty a tešiť sa na príchod balíka. 

Môj nákup ...



Prišlo to v krabici s ich logom a naozaj dobre ošetrené proti poškodeniu produktov. 


Keďže na stránke prebiehala momentálne zľava 20% na značku Real Techniques tak som si samozrejme objednala ich produkty. Dva štetce a hubku na make up. Nechýbala konjaková hubka od Ecotools.



Prvý štetec je Expert Face Brush. Je veľmi pevný a slúži na nanášanie a blending tekutých a krémových produktov. Ja osobne ho používam na make up. Som s ním nad mieru spokojná, make up krásne rozotrie do stratená a na tvári potom vyzerá prirodzene. 


Ďalším štetcom je Blush Brush. Je veľmí jemný a dobre sa ním nanášajú práškové produkty ako je napríklad lícenka a bronzer. Ja ho používam na nanášanie lícenky a na to je naozaj super. 

Neskôr tu je klasická hubka na make up, tiež od RT. Výborne slúži na vtláčanie make upu do pleti.

Posledný produkt je konjaková hubka, ktorá výborne vyčistí pleť. Je veľmi tvrdá, no pred použitím ju namočte do vody, ona zmäkne a môžete ju použiť, či už čisto len s vodou alebo s nejakým čistiacim gélom alebo mliekom. 



Zúčtovanie...

Expert Face Brush (po 20% zľave na značku RT) 6,39  + Blush Brush (po 20% zľave na značku RT) 6,39  + Hubka na make up (po 20% zľave na značku RT) 4,26 € + Konjaková hubka 5,32  = 22,36  - 4,44  (5 dolárova zľava na prvý nákup) = 17,92 € + 3,55 € (pošta) = 21,47 € 


Použite tento odkaz : http://www.iherb.com/iherb-brands?rcode=JLG957 a získate zľavu 5 dolárov pri prvej objednávke.






CONVERSATION

6 komentárov:

  1. Pěkná objednávka, houbičku na makeup od RT bych si taky chtěla pořídit :)
    Lovely imperfections

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Som s ňou naozaj spokojná veľmi, takže určite ak budeš objednávať nezabudni na ňu. Inak super blog. Budem sledovať :-)

      Odstrániť
  2. Super nákup. Vďaka za inšpiráciu, určite nakuknem:-)

    svieža

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) určite skús pozrieť oplatí sa tam viac vecí :) ale najviac tie štetce RT a ešte ak je zľava na značku 20% je to super.

      Odstrániť
  3. Super objednávka, Real Techniques štetce mám rada aj ja. Doma mám ich sadu Core Collection a som veľmi spokojná. S blogom ti držím palčeky a oddnes sledujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem aj ja som nad mieru spokojná :) ďakujem za sledovanie :))

      Odstrániť

Back
to top