Prvé slová

Ahojte !


Sweet morning blog je môj blog, ktorý som sa konečne rozhodla založiť po pár rokoch. Milujem módu, cestovanie, jedlo, kozmetiku a mojou závislosťou sa stalo sledovanie videí na YouTube najmä so zameraním beauty, fashion a food. Milujem sadnúť si len tak ku videu alebo prečítať si blog a dozvedieť sa čo je nové vo svete, čo sa mi oplatí vyskúšať a čomu sa naopak vyhnúť. A práve to bol dôvod založenia môjho blogu.

Tento blog bude plný odporúčaní na zaujímavé, lacné a dobré e-shopy, na novú kozmetiku, nejaké outfitové posty, prípadne recepty na maškrty a posty z môjho života.

Vopred ďakujem za všetky komentáre aj za tie kritické. Blog je v začiatkoch takže nečakajte, že sa hneď vyrovná úrovni najznámejších blogov.

Dúfam, že sa vám môj blog bude páčiť a budeme si postupne budovať väčšiu komunitu a blog sa bude rozrastať.










CONVERSATION

2 komentárov:

Back
to top